Na období 18.5. – 22.5.2020

Slabikář 3 – str. 8 – 10

Písanka 3 str. 5 – 8

Matematika 3 str. 34-36

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Milí žáčci,
čeká nás povídání o domácích mazlíčcích. To se nám skvěle hodí, protože my už je umíme říci i anglicky, dokonce jsme si říkali, jakou mají barvu a někteří mi je dokonce na online hodině ukazovali.
Mám pro vás netradiční úkol. Napište mi pár vět o vašem mazlíčkovi. Jaký je, co umí, co má rád a doplňte mi popis o obrázek. Moc se na něj těším Pošlete mi ho na email nebo přes MSN či WhatsApp.
V učebnici na str. 66 zkuste uhodnout hádanku a str. 67 si vypracujte.
Mějte se krásně. S pozdravem, Martina Viktorová

 

Na období 11.5. – 15.5.2020

Slabikář 3 – str. 5 – 7

Písanka 3 – str. 1- 4

Matematika 3 str. 30 – 33

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Milí žáčci,

tento týden budeme pouze opakovat. Doplňte slova na straně 64/65 a odpovídejte na otázky v zeleném rámečku.

Mějte se krásně. S pozdravem, Martina Viktorová

 

Na období 4.5. – 7.5.2020

Milí prvňáci, posílám úkoly z nového 3. dílu Slabikáře. Je to díl procvičovací, takže věřím, že již všechna písmena znáte a umíte přečíst. Z matematiky máte na tento týden úkoly na vytištěných pracovních listech, které jste si ve škole vyzvedli.

Slabikář 3  – str. 2 – 4

Písanka 2 – str.40 – 48 ( příště dostanete úkoly z 3. dílu)

 

Milí žáci, trochu Vám odlehčím. Úkoly z písanky a matematiky jsou i na příští týden, tedy do 8.5. Máte čas si to rozložit.. S pozdravem p. učitelka Jindáčková.

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Milí žáčci,

na jaře se rodí nová mláďátka, viděli jste už letos nějaká?

Zkuste si vzpomenout a napište na papír (klidně i přikreslete obrázek), jak se jmenuje celá rodina od koně, ovce, prasete, kozy, kachny a husy? Další hádankou je, zda jste někdy slyšely slovo tur a kur, co to znamená a je v tom rozdíl? Zkontrolujte si na straně 62-63, jestli jste se trefili.

Víte, kdo je hodinář? Můžete u něj procvičit, kolik je hodin: https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/lide-a-cas/u-hodinare/cviceni1.htm

Mějte se krásně a pozorujte přírodu. S pozdravem, Martina Viktorová

Na období 27.4. – 30.4.

Milí prvňáci, posílám úkoly z nového 3. dílu Slabikáře. Je to díl procvičovací, takže věřím, že již všechna písmena znáte a umíte přečíst. Z matematiky máte na tento týden úkoly na vytištěných pracovních listech, které jste si ve škole vyzvedli.

Slabikář 3  – str. 2 – 4

Písanka 2 – str.40 – 48 ( příště dostanete úkoly z 3. dílu)

 

Milí žáci, trochu Vám odlehčím. Úkoly z písanky a matematiky jsou i na příští týden, tedy do 8.5. Máte čas si to rozložit.. S pozdravem p. učitelka Jindáčková.

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Vážení žáčci,
tento týden budeme jen opakovat. Na str. 61 si zkuste doplnit zeleninu. Zopakujte si části stromu a keře. Nezapomínejte procvičovat, kolik je hodin.
MV

Na období 20.4. – 24.4.

3.díl Slabikáře  a Písanky si rodiče vyzvednou osobně  v pátek 24.4. od 8 -12 hodin v ZŠ.

Slabikář str. 56 – 61

Písanka str. 35 – 40

Matematika str. 26-29

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Moji milí žácci,

je období, kdy připravujeme zahrádky k sázení zeleniny. Jaké druhy zeleniny znáš a jakou zeleninu máme na zahrádce? Můžeš se podívat i na stranu 59. K sázení rostlinky ale nejprve potřebujeme semínko. (Přečtěte si zelený odstavec a udělejte otázky na str.59)

Dnes mám pro vás hádanku :-) Kolik rozdílů najdete mezi stromem a keřem? A co mají společného? Pokud jste v koncích, můžete se podívat na obrázek na str. 60. Tam je to vidět?

A poznali jste nějaký strom nebo keř?

V neposlední řadě nesmíme zapomenout na Den Země, který bude 22.4. Tříděním odpadu zemi pomáháme. Vzpomenete si, jakou barvu má kontejner, kam se vyhazuje sklo, kam papír a do kterého patří plasty?

Mějte se krásně a pozorujte jarní přírodu!

MV

Na období 14.4. – 17.4

Slabikář str. 53 – 55

Písanka str. 31- 34

Matematika str. 23 – 25

 

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Moji milí žácci,

tento týden se podívejte na stranu 57. Jaké hry hrajete a co děláte, když je venku tak pěkně. U obrázků udělejte smajlíka nebo mračouna, podle toho, zda se děti chovají správně nebo špatně. Zkuste vysvětlit, proč se chovají špatně.

Moc děkuji za obrázky. Opravdu se vydařily. Můžete porovnat vaše sváteční tradice doma s těmi na straně 58. I když letos to bylo bez koledování u sousedů.

Mějte se hezky.

Na období 6.4. – 8.4

Čj – Slabikář str. 48 – 52

Ma – str. 19 – 22

Písanka str. 27 – 31


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

Moji milí žácci,

tento týden bude malinko volnější. Blíží se Velikonoce a určitě doma maminka peče beránka nebo mazanec či zdobí dům. Máte nějaké tradice, které držíte na Velikonoce? Např. barvení vajec, pletení pomlázky?

Namalujte mi obrázek, jak společně prožívá Velikonoce vaše rodina. Klidně ho můžete i popsat nebo mi k němu něco napsat. Obrázek mi, prosím, pošlete buď přes email: martina.viktorova@tiscali.cz nebo se se mnou rodiče mohou spojit přes messenger. Moc se na obrázky těším a jsem moc zvědavá.

Na UčíTelka se můžete ve středu 8.4. od 9,00 dozvědět něco víc o Velikonocích a třeba se inspirovat

Mějte se skvěle! Užijte se Velikonoce.

Na období 30. 3. – 3.4.

Matematika – str. 11 – 18

Slabikář – str. 42 – 47

Písanka – str.  21 – 26

 


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

– v učebnici str. 53-55

– zkuste, zda vaše dítě již zná části květiny, kterou najdou na zahrádce nebo na procházce – květ, stonek, list a kořen. Znají také názvy některých květin, které právě kvetou nebo se chystají? Např. narciska, tulipán, krokus či jiné?

– opakujte, prosím, s dětmi hodiny, dny, měsíce a roční období

Na období 23. 3. – 27. 3.

Slabikář – str. 36 – 41 – všechna cvičení

Písanka –  str. 14 – 20, psaní psacím písmem si lze procvičovat i na volné listy

Matematika 3. díl –  str. 3 – 10

Je třeba denně si číst jakýkoli text ze zapůjčeného Slabikáře nebo dle vlastního výběru

Nová písmena i matematiku si lze procvičovat na


Prvouka (pí.uč.Viktorová)

– v učebnici str. 49-51

– opakujte, prosím, každý den s dětmi hodiny, dodělejte pracovní listy s hodinami, co měly na doma

– na https://www.skolasnadhledem.cz/profil/1-stupen/568-prvouka/529-1-rocnik?scroll=300 mohou děti procvičovat v souladu s látku v učebnici cvičení Bezpečné chování, Doprava